Friday, August 31, 2007

مامان جونم بابا جونم دوستتون دارم


بابا و پوريا ومن

8 comments:

Anonymous said...

الهي كه فداي تو ومامان وباباتو و پوريا بشم هميشه

Anonymous said...

عزيزم پدر تو بهترين فرزند براي مادرش و بهترين انسان مي باشد و مادرت بهترين گل دنياوبهترين عروس و بهترين دختر دنيا براي پدر و مادرش مي باشد آرزو دارم تو هم مثل آنها بهترين باشي چون درآغوش بهترين ها بزرگ مي شوي

Anonymous said...

انشالله همیشه دلت شاد ولبت خندان باشد دوستان دارم عزیزانم

بيتا said...

مامي جون فري عزيزم دوستت دارم ومحبت هايت را هميشه به ياد خواهم داشت .

Anonymous said...

فدای همه شما از کوچک تا بزرگ

Anonymous said...

دختر عزیزم دوستت دارم

Anonymous said...

سلام بر بیتای عزیز
من هر وقت کوچولوئی به سن و سال تو می بینم بی اختیار این ترانه کودکانه را زمزمه می کنم
خوشحال و شاد و خندانم
قدر دنیارو می دانم
عمر ما کوتاست
چون گل صحرا
پس بیایید شادی کنیم
این ترانه زیبا را خانم هنگامه یاشار خوانده در یک آلبوم کودکان
من که از شنیدن این ترانه ها خیلی شاد میشم
آخر دوست روانشناسم می گوید کودک وجود من شاد است
شاد شاد شاد و سربلند باشی عزیزم

Anonymous said...

مطرب عزیز از اینکه به دیدنم آمدید ممنونم